dijous, 21 de novembre del 2013

La solució per aquest hivern!!

No us passa que cada hivern penseu que teniu les defenses baixes per que agafeu tots els tipus de virus que existeixen... si no és de nas, son les angines, si no mal de panxa...etc..
 No se vosaltres però amb el meu cas SI!! , i ja estic cansada que cada hivern agafi els grans constipats que em passo tot el dia mocant-me i que em deixen el nas irritat i totalment xafada... i per "postres" estant fet un nyap a la feina has de rendir al 200%
Us explico una mica el que em va passar aquests juliol i agost, vaig estar constipada, vaig agafar durant 2 setmanes mal de coll, i apart vaig tenir una passa de panxa...n'estava farta, vaig fer un medicament de la farmàcia per augmentar les defenses però res de res, vaig continuar tenint petites tonteries que no em deixaven estar al 100%

Doncs he trobat el producte perfecte per mi i tots els que us trobeu a la mateixa situació o voleu prevenir.
És el vitanatur defenses: PRÒPOLIS pel sistema immunitari.
Ja porto fent el tractament des de principis d'octubre i per ara res de res, estic perfecte i no me posat malalta!!! Estic molt contenta i per això us el vull presentar.




Ara pensareu, que no us estic ensenyant res de nou, per un part teniu raó però per l'altre NO!! i ara sabreu perquè.

El pròpolis està indicat per augmenta les defenses (és inmunoestimulant) i eliminar els virus i els bacteris. Per tant està molt indicat per tractar i prevenir grips i constipats; també altres infeccions (víriques i bacterianes).

Recomanat activament: 

  • Constipats, grips i altres infeccions respiratòries....
  • Qualsevol altre tipus d'infecció: herpes, cistitis, etc...
Aquests pròpolis és de molt alta qualitat i molt alta concentració: major eficàcia (que d'altres marques comercials). I com ho aconsegueixen això? 
La composició del pròpolis és altament variable en funció de la zona geogràfica, moment de recol·lecció, etc..
Vitanatur defenses conté pròpolis d'elevada qualitat sotmès a estrictes controls que garanteix una concentració rica i homogeni en flavonoides i sense impureses. 
Pròpolis que segueix estàndards d'alta qualitat establerts pel científic Karl lund Aagaard

Ara us presentaré unes diapositives on es compara el vitanatur defenses amb les altres marques.


El secret del Vitanatur defenses és l'alta concentració en polifenols




Aquesta és la diferencia entre els altres pròpolis i per tant el que és més eficaç.



Així que animeu-vos i aquests hivern preveniu!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies